Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας - Βουλευτής Ρεθύμνου

Η βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας αποτελεί ένα σύνθετο πρόβλημα με προεκτάσεις σε πολλά πεδία της κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας. Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης που παρουσιάσαμε τον Φεβρουάριο του 2021, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, αποτελεί για εμένα μια σημαντική πολιτική παρακαταθήκη.
Το σχέδιο αυτό συμπυκνώνει έναν εθνικό στόχο - τη μείωση των νεκρών και των σοβαρά τραυματισμένων κατά 50%, έως το 2030 - τα θεσμικά εργαλεία για να τον πετύχουμε, όπως η Κυβερνητική Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια και το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, καθώς και μια σειρά από επιμέρους δράσεις και θεσμικές ενέργειες. Αρκετές από αυτές, όπως τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, η Μικροκινητικότητα, η σύσταση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια, το νέο σύστημα θεωρητικής και πρακτικής εξέτασης των υποψήφιων οδηγών, έχουν ήδη γίνει πράξη.
Πως ξεκινήσαμε
Το όραμα:
Vision "zero"

Vision "Zero"
Μείωση των νεκρών και των σοβαρά τραυματιών κατά 50% έως το 2030
Μηδέν θάνατοι απο τροχαία ατυχήματα έως το 2050
Γνώριζες ότι;
Βραβείο Οδικής Ασφάλειας
Τον Ιούνιο του 2021, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (European Transport Safety Council) βράβευσε την Ελλάδα, για τη μεγαλύτερη μείωση του αριθμού των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα κατά το διάστημα 2010 – 2020, μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
